«Хмари слів» як засіб візуалізації та швидкого запам’ятовування інформації

Сьогодні в
навчальній діяльності активно використовується технологія хмарних сервісів, що є альтернативою традиційній школі. Більше створюється можливостей для індивідуального
навчання,
інтерактивних занять і колективного викладання. Так навчальний
процес поступово стає більш
мобільним та універсальним.

Одними з таких сервісів є сервіси зі створення "хмар слів". У використанні вони настільки прості, що працювати в них зможе будь-яка дитина, яка має елементарні навички роботи з Інтернет-ресурсами. Тож «хмару слів» можна легко створити власноруч, використавши наступні сервіси, наприклад: WordArt, Tagul, Word It Out, Wordle.net.

Одними з таких сервісів є сервіси зі створення "хмар слів". У використанні вони настільки прості, що працювати в них зможе будь-яка дитина, яка має елементарні навички роботи з Інтернет-ресурсами. Тож «хмару слів» можна легко створити власноруч, використавши наступні сервіси, наприклад: WordArt, Tagul, Word It Out, Wordle.net.

- «хмара» виступає в якості опорного
конспекту;
- можна запропонувати дітям прочитати в
«хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
- створити словникову «хмару» на основі вивчених
навчальних текстів і попросити учнів пригадати зміст прочитаного…
І це ще не всі можливості, які дає «хмаринка слів»
у нашій навчальній діяльності.
Тож експериментуйте та залучайте до
активної участі своїх учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар