«Хмари слів» як засіб візуалізації та швидкого запам’ятовування інформації

Сьогодні в
навчальній діяльності активно використовується технологія хмарних сервісів, що є альтернативою традиційній школі. Більше створюється можливостей для індивідуального
навчання,
інтерактивних занять і колективного викладання. Так навчальний
процес поступово стає більш
мобільним та універсальним.

Одними з таких сервісів є сервіси зі створення "хмар слів". У використанні вони настільки прості, що працювати в них зможе будь-яка дитина, яка має елементарні навички роботи з Інтернет-ресурсами. Тож «хмару слів» можна легко створити власноруч, використавши наступні сервіси, наприклад: WordArt, Tagul, Word It Out, Wordle.net.

Одними з таких сервісів є сервіси зі створення "хмар слів". У використанні вони настільки прості, що працювати в них зможе будь-яка дитина, яка має елементарні навички роботи з Інтернет-ресурсами. Тож «хмару слів» можна легко створити власноруч, використавши наступні сервіси, наприклад: WordArt, Tagul, Word It Out, Wordle.net.
Що ж таке «хмара
слів»? Це візуальне
відтворення списку слів, категорій чи міток на єдиному спільному зображенні. За
допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми в більш
наочний спосіб, а це сприяє швидкому запам’ятовуванню інформації. Дані можливості застосування
«хмари слів» на уроках пов'язані з тим, що:
- «хмара» виступає в якості опорного
конспекту;
- можна запропонувати дітям прочитати в
«хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
- створити словникову «хмару» на основі вивчених
навчальних текстів і попросити учнів пригадати зміст прочитаного…
І це ще не всі можливості, які дає «хмаринка слів»
у нашій навчальній діяльності.
Тож експериментуйте та залучайте до
активної участі своїх учнів.

Немає коментарів:
Дописати коментар