вівторок, 22 січня 2019 р.


«Хмари слів» як засіб візуалізації та швидкого запам’ятовування інформації


Сьогодні в навчальній діяльності активно використовується технологія хмарних  сервісів, що є альтернативою традиційній школі. Більше створюється можливостей для індивідуального навчання, інтерактивних занять і колективного викладання. Так навчальний процес поступово стає більш мобільним та універсальним.

Одними з таких сервісів є сервіси зі  створення "хмар слів". У використанні вони настільки прості, що працювати в них зможе  будь-яка дитина, яка має елементарні навички роботи з Інтернет-ресурсами. Тож «хмару слів» можна легко створити власноруч, використавши наступні сервіси, наприклад: WordArt, Tagul, Word It Out, Wordle.net. 
Що ж таке «хмара слів»? Це візуальне відтворення списку слів, категорій чи міток на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми в більш наочний спосіб, а це сприяє швидкому запам’ятовуванню інформації. Дані можливості застосування «хмари слів» на уроках пов'язані з тим, що:
- в «хмару» можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити;
- «хмара» виступає в якості опорного конспекту;
- можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
- створити словникову «хмару» на основі вивчених навчальних текстів і попросити учнів пригадати зміст прочитаного
І це ще не всі можливості, які  дає «хмаринка слів» у нашій навчальній діяльності.  Тож експериментуйте та залучайте до активної участі своїх учнів.



Немає коментарів:

Дописати коментар